در این تحقیق CRM مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابطي قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز موفقيت هر کسب و کار است. تکنولوژيهاي بسياري در قالب مديريت ارتباط با مشتري CRM ارائه شده اند اما داشتن تصويري از .




شعبانی crm ,تحقیق ,مديريت ,دریافت ,مشتري ,مشتريان ,تحقیق crm ,با مشتري ,است در ,مديريت ارتباط ,ارتباط بامنبع

نرم افزارجغرافیاپنجم دبستان(درس عراق)

پروژه درسی استفاده از الگوریتم‌های ممتیک(MA) و فرایند گروهی (TPA) در شبکه لجستیک حمل و نقل کالا

آسكاريس

اقتصاد بازار و توزيع درآمد

تحقیق CRM

بيماريهاي باكتريائي

مقاله مقایسه ضریب رفتار (R) برای ساختمان های سوپر فریم (RC) در حالت مهاربند ضربدری(X) و زانویی (KBF)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود انواع فایل های معماری تبادل لينک سه طرفه و هوشمند تابلو ساز حرفه ای دوره آموزشی میکرونیدلینگ سایتی برای همه موزیک بند تخفیف ویژه ارزانی آسان رایگان سایه ایران ( سایبان متین )