در این تحقیق CRM مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این تحقیق دریافت می کنید اشاره شده است : واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابطي قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز موفقيت هر کسب و کار است. تکنولوژيهاي بسياري در قالب مديريت ارتباط با مشتري CRM ارائه شده اند اما داشتن تصويري از .




شعبانی crm ,تحقیق ,مديريت ,دریافت ,مشتري ,مشتريان ,تحقیق crm ,با مشتري ,است در ,مديريت ارتباط ,ارتباط بامنبع

نرم افزارجغرافیاپنجم دبستان(درس عراق)

پروژه درسی استفاده از الگوریتم‌های ممتیک(MA) و فرایند گروهی (TPA) در شبکه لجستیک حمل و نقل کالا

آسكاريس

اقتصاد بازار و توزيع درآمد

تحقیق CRM

بيماريهاي باكتريائي

مقاله مقایسه ضریب رفتار (R) برای ساختمان های سوپر فریم (RC) در حالت مهاربند ضربدری(X) و زانویی (KBF)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

پروژه اماده متلب رونیکاشاپ تخفیفان بیا برا خرید برترین خدمات پوستر دیواری فروش بهترین کاغذ دیواری قیمت خرید لوازم یدکی دامپتراک HD465 خرید انواع ترازو Dr majazi